Wednesday, October 8, 2008

there's something about New York...

Miranda: Why do I think living in Manhattan is so fantastic?
Carrie: Because it is.












Louis: I have to say, this is my first trip to New York...not for me. The garbage, the noise, I don't know how you put up with it.
Carrie: Thanks. I had a great time. 
Louis: Wait, you're going home alone? It's rough out there.
Carrie: Nah. It isn't so bad.
Carrie: If Louis was right, and you only get one great love, then New York may just be mine...and I can't have nobody talkin' shit about my boyfriend.

5 comments:

Anonymous said...

Skal dere innom NY neste gang dere skal til USA også, eller? Forstod det slik at dere skal dit i 2009 en gang?

maria said...

ja:) vi er ikke helt klare med planleggingen, men tror det blir new york - cape cod/marthas vineyard - salem - boston - orlando - miami - las vegas sommeren 2009, så lenge ikke finanskrisen stopper oss:P

Maria said...

Ååh, hørtes gøy ut! Vi tenker oss også over i løpet av 2009, må bare se an når det passer ift. mine eksamener og Frodes jobb og slikt. Men vi gleder oss allerede! =D Nå skal nok ikke vi innom så mange steder, tenker det blir NY i første omgang. Trenger jo litt tid der når det er vår første gang der.

Anonymous said...

Hei Maria!

Må bare si at jeg synes du har en fantastisk blogg! Jeg er ikke akkurat en blogger selv, og leser vel heller ikke så mange, men jeg liker din så godt! Jeg tror vi liker veldig mye av det samme, hihi. Kjempemoro å sitte og titte her inne. Håper du har det kjempebra!

Klem fra Hedda (fra barneskolen)

maria said...

Så koselig at du både leser og liker bloggen min! Nå ble jeg glad:)