Thursday, February 12, 2009

bryllupsplanlegging

Jeg hadde besøk av min kjære forlover i helgen for å gjøre litt bryllupsplanlegging

kjoleprøving:
Etter to timer med kjoleprøving kjøpte jeg til slutt brudekjolen min:) Det ble selvsagt ingen av disse kjolene. Ettersom det er bad luck to see the bride in her dress before the wedding kan jeg ikke legge ut bilder av den, men trust me; den er kjempefin:) Jeg hadde lyst på en vintage brudekjole, men det er vanskelig nok å finne den perfekte kjolen uten å ville ha den vintage, og jeg liker ikke tanken på at noen har giftet seg i den før meg når jeg ikke vet om det var et lykkelig ekteskap, så det ble ny kjole med vintage blonde-look:)

Kakesmaking:
Vi testet bryllupskake fra Moliere. Den viste seg å være en skuffelse så vi leter videre.

Cookie dough is og bryllupsfilmer:) 

Ønskelisteplanlegging:


Bryllupsbladshopping:

1 comment:

Anders said...

Må si at av og til er livet ditt ganske så "picture perfect". Håper det ikke er fordi jeg ikke er med på noen av bildene. Forhåpentligvis blir det noen picture perfect bilder i nyc i sommer også :)Gleder meg.