Tuesday, March 24, 2009

Litago<3



Det hele startet med at jeg fant denne------->
i kantinen på sydneshaugen. Litago med kokosbollesmak!!! Jeg har ikke smakt den enda, litt fordi jeg venter på den perfekte anledningen og litt fordi jeg er redd for at ingen ting kan leve opp til de enorme forventningene jeg har bygd opp. 

Kokosbollelitagoen fikk meg til å gå inn på litago.no. Der er det en avstemning for å finne den neste litagosmaken og oioioi så masse fantastiske smaker smaker!
Man kunne også lage sin egen smak ved å kombinere tre av disse smakene:

tror kanskje ikke at jeg vinner med denne kombinasjonen, men den hadde vært gøy å smake:


inni meg bor det en tjukk 4-åring...

2 comments:

Anders said...

Litago vil fra i dag av aldri være det det en gang var...

Charlotte said...

uuu, det hørtes ikke så godt ut kjære..! Har smakt kokosbolle drikken, er ikke så veldig god.. smaker blanding av sjokolademelk og sololje!