Saturday, August 8, 2009

ønskeliste

Nå har jeg snart bursdag og i den anledning er det på tide med en ønskeliste i tilfelle bursdagsnissen leser bloggen min. (i tilfeldig rekkefølge)

1: Origins no puffery øyemaske. Jeg oppdaget for alvor Origins i USA i sommer og er allerede blitt en stor fan. Alle Origins produkter er økologiske og skader hverken huden eller naturen med skumle tilsetningsstoffer.
2. Dermalogica multivitamin power recovery masque. Dermalogica har den beste ansiktspeelingen jeg noen sinne har prøvd, så jeg har store forhåpninger til denne masken.
3. Gavekort på Colonialen - så jeg kan kjøpe fredagspakken til min kjære. Fredagspakken er en pakke med oppskrift og alle ingredienser til et tre-retters gourmetmåltid.

4. Friends sesong 4 og 6. Perfekt å se på i sengen.

5. En tv til å se Friends i sengen.

6. Helene Uris nyeste roman Den rettferdige. En bok om utroskap, hevngjerrighet og incest.

7. Gavekor på bergen kino så jeg blant annet kan se 500 days of summer.

8: Pick me up face toner, firm action mask og blue/black berry enzyme mask fra ole henriksen. Et annet merke jeg oppdaget i USA i sommer. Ole Henriksen produkter er laget av naturlige ting som urter, frukt og bær og lukter og føles helt fantastisk.


9. utrolig kule sko fra Bianco.

2 comments:

Maria said...

Jeg har også hørt (lest, egentlig) at Ole Henriksen-produkter skal være skikkelig bra! Forresten - har ikke dere en ganske ny TV? Eller er det jeg som husker feil? Gleder oss veldig til Bergens- og bryllpshelgen nå btw! =)

maria said...

Vi også:D Vi har en fin og ny tv, men vi/jeg ønsker oss tv på soverommet også.