Tuesday, December 22, 2009

it's beginning to look a lot like Christmas

Alle julegavene er endelig handlet inn. Leiligheten er ren, pen og julepyntet. På søndag hugget vi vårt første juletre, som nå står pyntet og klart. Krumkaker, brente mandler, kokosmakroner, peppernøtter og aprikosognøtteboller står nybakt på kjøkkenet og fyller leiligheten med julelukt. I bakgrunnen synger Dean Martin om silver bells. Snart skal jeg se på alene hjemme 2 i sengen. Leiligheten er fyllt til randen med julestemning og jeg gleder meg til imorgen.

God Jul!
(jeg fant ikke ledningen til kameraet mitt, så de to første bildene er tatt med webkamera (derav kvaliteten) og de to siste er stjålet fra nrk og bt)

3 comments:

Maria said...

Så koselig det var blitt hos dere! Jeg elsker julepynting. Her har det jo blitt litt mer stressfaktor rett før jul, siden jeg var ferdig med eksamen så sent... Men det er nå både ryddig og rent her og litt julepynt rundt omkring, så jeg er fornøyd. Ble bare ikke tid til noe julebakst:/ Men men. Håper dere dukker opp på mine trakter i løpet av våren en gang, så må dere ha en fin romjul så lenge! :)

maria said...

Takk det samme! Dere er også hjertlige velkomne til å benytte dere av gjesteromet vårt iløpet av våren;)

Maria said...

Det er godt å høre! Det skal du ikke se bort ifra at vi benytter oss av hvis vi får til en weekend getaway til Bergen til våren! :D