Thursday, July 29, 2010

om blader i posten

Jeg elsker å få ting i posten. Jeg setter faktisk ekstra mye pris på vennskapet til Maria fordi hun alltid sender postkort når hun er på ferie. Det er selvsagt ikke alt som er like gøy å finne i postkassen. Regninger kunne jeg klart meg uten, mens blader står høyt oppe på listen over fine overraskelser i hverdagen. Igår fikk jeg min første utgave av bladet foreldre og barn, som jeg bare måtte kjøpe 6 utgaver av så jeg kunne få verdens søteste marihøne-koffert. Idag kom det enda en hyggelig overraskelse i form av Interiørmagasinet, som jeg har fått gaveabonnement på av mormoren min. Lurer på hvor gammel postdamen med det lilla håret tror jeg er...? Det kan ikke være en overflod av 24-åringer som abonnerer på disse bladene. Jeg skjønte vel at jeg har litt voksen smak i blader allerede da jeg begynte å abonnere på Henne for et år eller to siden, og det fulgte med prøver på tena lady og babymat.

1 comment:

Maria said...

Aaaw:) Helt enig forresten, post i postkassen er kjempekoselig! (Bortsett fra reklame og regninger da.)