Friday, December 31, 2010

2010

Året 2010 har stort sett handlet om en ting; Matilda.



Jeg tviler på at 2011 kan bli like bra, men har likevel store forhåpninger om nok et fantastisk år. I 2011 skal jeg nyte permisjonen og gjøre fine permisjonsting, som å gå på mange fine trilleturer og kafebesøk, mor og barn yoga og reise til Stockholm, Barcelona, Berlin og New York. Matilda går inn i det nye året som en liten baby som nettopp har oppdaget hendene og føttene sine og innen året er omme vil hun kanskje både prate og gå. Vi har med andre ord et spennende år i vente. Jeg gleder meg! Men først skal 2010 avsluttes med Mad Men party. Jeg synes Mad Men er dritkjedelig, men håper festen blir bra likevel. Dette blir også Matildas første fest, så for store forhåpninger bør jeg vel ikke ha, men krysser fingrene for at hun gjentar suksessen fra julaften med å smile, prate, le og sove seg gjennom kvelden.

Godt Nytt År!

1 comment:

Snart tretti said...

GOdt nytt år! Det blir jo bare morsommere og morsommere med disse små, så det er bare å glede seg:) Vår lille jente GÅR seg inn i det nye året, det er stort:)

Så mange herlige reiseplaner du har!