Wednesday, September 21, 2011

Fine steder i Bergen: Chillout



På chillout får man sandwich med brie, walnøtter og aprikos, fine reisebøker og andre bøker om det store utland og ikke minst en enorm reiselyst. Også lukter det nybakte kanelboller der. Sist vi var der sov Matilda en time i sofaen. Hadde jeg sett noen sitte på en bråkete kafe med sovende baby i sofaen for et halvt år siden hadde jeg sannsynligvis lagt dem for hat til evig tid, men nå er det altså vi som har den rolige, blide, fantastiske babyen andre kan misunne oss for. Innimellom ihvertfall.

2 comments:

Anaruh said...

Takk for koselig kommentar i Listebloggen! Og takk for at du la igjen et spor, ellers ville jo aldri jeg ha kommet over bloggen din - har bare skummet litt igjennom nå, men så langt synes jeg den er kjempefin! Kommer til å stikke innom rett som det er, for jeg ser at vi har en del ting vi liker til felles: bøker, Starbucks (hm, nå seiler Berli opp som en fin kandidat til neste utenlandstur, gitt), barn og alle de fine tingene i livet!

Ha en rikgit så fin dag videre!

Snart tretti said...

Åh jeg vil til bergen igjen! Så deilig med sovende kafèbarn da. Tviler på at jeg hadde fått Erika til å sovne slik som det der, hehe:)

Når starter Matilda i bhg da? Det er suksess her altså, bortsett fra dette sykdomsgreiene, men i følge de som har vært gjennom det før, så blir det bedre:)