Monday, April 23, 2012

et hus

Jeg er ikke så flink til å blogge for tiden. Jeg har andre ting å gjøre. Jeg jobber med masteroppgaven og leker med Matilda. Også ser jeg på rettsaken på tv. Men det som tar mesteparten av tiden og tankene mine er et lite hus som nettopp har blitt vårt. Et lite hus med en liten hage der det er plass til både bringebær og moreller, veldig fine tregulv, plass til lekerom under trappen, stort behov for oppussing og masse potensiale, i et nabolag som minner venner og familie om barne-tv-seriene Portveien 2 og To hus tett i tett. Hvis du er veldig flink til å kaste stein kan du treffe en gård, barneskolen som skal totalrenoveres innen Matilda skal begynne, husene til foreldrene og broren til Anders og Nesttun og bybanen fra terassen.




8 comments:

Snart tretti said...

Gratulerer! Høres perfekt ut:)

Maria said...

Gratulerer igjen! Vi gleder oss til å se det når alt er klart, og tror det kommer til å bli kjempebra!

maria said...

Takk:)

Har du sluttet å blogge ,Dina? Eller er det bare jeg som ikke får lov å lese?

Snart tretti said...

Har sluttet, i allefall for en periode! Får se om jeg kommer tilbake..

maria said...

Å nei:( håper du kommer tilbake!!

Thea said...

Gratulerer - kjempe goy :)

Anaruh said...

Gratulerer Maria! Høres koselig ut :)

Hm, jeg er også lei meg fordi Dina har sluttet!

maria said...

Takk, Thea og Anaruh!