Monday, October 22, 2007

en god start på en ny uke...



Jeg våknet kl ni av vekkeklokken som fortalte meg at nå var det på tide å gå på forelesning. Etter å ha sett på et kultmorderprogram til langt på natt var min første tanke å ignorere den. Så kom jeg på hvor lite jeg hadde forstått da jeg leste teksten vi skulle gå gjennom på forelesningen så jeg tvang meg opp av sengen og gjorde meg klar. Klokken ti sto jeg klar til å gå da jeg kom på at dette var en ekstra forelesning som derfor ikke begynte før tolv. Jeg bestemte meg for å legge meg litt igjen. Klokken ti på tolv ringte vekkerklokken igjen og igjen våknet jeg like trøtt som sist. Denne gangen kom jeg meg helt til auditoriet, men forelesningen var avlyst så det var ikke annet å gjøre enn å gå hjem å se på days of our lives.. En flott og produktiv start på en ny uke.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg har stått opp 0545 hver dag siden torsdag så om to dager kommer jeg hjem for å gi deg enda en grunn for å sove lenge.