Wednesday, October 7, 2009

ny frisyre



Jeg følte det var på tide med litt forrandring, så jeg klippet like godt av meg nesten alt håret. Dvs jeg gjorde det selvsagt ikke selv. Jeg klippet meg på Adam og Eva i Øvregaten. Frisøren, som jeg aldri fikk med meg navnet på, var flink, men hun var ingen Line. Jeg vil nok alltid hevde at Line på Adam og Eva i Sandvika er den flinkeste og hyggeligste frisøren i Norge (Keith på Kenneth Salon i NYC er verdens flinkeste), hvertfall til jeg finner noen jeg liker i Bergen. Jeg ble veldig fornøyd med den nye frisyren min, selvom det er fryktelig uvant med kort hår. Jeg kommer til å spare mye penger på shampo og balsam i tiden fremover og det var utrolig deilig å få bort alle slitte tupper etter tuppering og styling til brudeoppsats og bading og soling i Florida.

6 comments:

Maria said...

Så fint det ble! Jeg for min del synes ikke Adam & Eva i Sandvika leverte helt da jeg gikk der, men jeg hadde sikkert en annen frisør der enn Line;)

Men jeg er kjempefornøyd med hun jeg går til nå da, i hvert fall. Må få klippet tuppene snart selv, er så deilig når man kjenner at håret blir så mye friskere og lettere!

maria said...

Takk, takk:) Utrolig deilig å få en ordentlig frisyre igjen og ikke bare slitt hår som henger rett ned.

Jeg har også vært hos en frisør på Adam og Eva i sandvika som fikk meg til å se ut som en 4-åring, så skal ikke skryte for mye av selve salongen, bare av Line:)

Hvor klipper du deg?

Maria said...

Hehe, ja frisøren har utrolig mye å si. Jeg klipper meg (og farger) hos Ellen på det som het Yazo før, det ligger i en av sidegatene til Bogstadveien ca. 15-20 meter inn (sidegaten). Nå har hun byttet navn på salongen fordi hun har kjøpt ut de andre frisørene, til et eller annet veldig trendy og asiatisk som betyr "ro", "serenity" eller noe i den duren. Jeg har ikke helt klart å memorere det ennå=p

Jeg ser du har lært deg sånn fancy fotoredigering btw, cooool=)

maria said...

hehe det er ikke så mye redigering involvert. webcameraet lager bildene sånn så jeg kan nok ikke ta æren for det:)

Maria said...

Aha. Well, jeg vet ikke noe om hvordan jeg evt. kan få mitt webkamera til å gjøre andre ting enn å bare ta et bilde. Så litt imponert er jeg fortsatt;)

Anonymous said...

så fin du ble!