Tuesday, March 9, 2010

blåtirsdag

Kjøleskapet vårt er ødelagt så yoghurt, melk og pålegg står på altanen, og tiltrekker seg sikkert snart måker.

Jeg tror jeg har fått vinterdepresjon. Jeg er så ufattelig lei av vinterklær. Den siste uken har det blitt mange joggebuksedager. Hva er poenget når alt ødelegges av støvler, skjerf og kjempejakker uansett?



Jeg er kvalm og uggen og føler at kroppen min råtner.

Jeg sover skikkelig dårlig for tiden, noe som påvirker humøret mitt mer enn hos mange andre. Uten 8 timer blir jeg fort litt sur og innesluttet.

Jeg er utrooolig lei av å lese vanskelig og umotiverende feminist-tull.

Sånn, det var dagens selvmedlidende syt. Håper alle som leser dette har en bedre dag enn meg.

3 comments:

Maria said...

Åh, bummer! Det hørtes ut som en frustrerende kombinasjon. Du får prøve å trøste deg med at det snart er vår, muligheter for å gå med lettere klær og slikt, og at du forhåpentligvis er ferdig med feministpensum etter dette semesteret - for til neste år er det vel primært skriving på oppgaven?

Ellers er mine tips til blue days enten undertøysshopping eller å se en rosa jentefilm:)

Og når det blir mer vårvær ute så åpner det seg muligheter for å drikke Chablis og spise jordbær på balkongen! :) Det har i hvert fall jeg planer om når det blir varmere. Håper dagen din er bedre i dag!

maria said...

Tusen takk:) Snill du er! Ja, jeg gleder meg veldig til våren (den ordentlige våren og ikke tulle-slapse-våren) Da er jo alle mine problemer over! Har aldri vært så lei av vinteren som i år...

Idag kom det noen og fikset kjøleskapet vårt og jeg leser Herman Melville istedet for feminisme så det hjelper jo også:)

Maria said...

Ja, vinteren har jo vært eksepsjonelt lang i år, så ikke rart vi begynner å få nok av den nå!

Melville er nok noen tusen hakk bedre å lese enn feminisme vil jeg tro, kan tenke meg at det hjalp! :) Fikset kjøleskap er vel heller ikke til å undervurdere. Så bra at dagen ble bedre i dag da! :)