Sunday, June 13, 2010

Sommerferie!



Jeg overlevde prøveforelesningen på fredag, det gikk til og med ganske så bra, så nå er det endelig sommerferie for meg også! Inspirert av Maria, fikk jeg lyst til å lage et innlegg om alle tingene jeg gleder meg til å gjøre i sommer.


Jeg skal gjøre masse gøye sommer-aktiviteter:



Jeg skal få besøk av mamma og Maria og besøke Thea:

Jeg skal lese mange fine bøker og se mange fine filmer:

Jeg skal feire bryllupsdag og bursdag:

Vi skal reise London:

 Og vi skal en tur til østlandet og besøke familie og gode venner:

Vi skal feire tre bryllup:

Jeg skal forbedre mine husmoregenskaper og bli verdens beste bananbrød-baker og passe på den lille kjøkkenhagen vår:

Og jeg skal nyte tiden med baby-magen, kjøpe masse søte klær og ting og gjøre alt klart til oktober:

5 comments:

Maria said...

Åh, jeg tror dette kan bli en bra sommer! Ikke minst Bergenshelgen min med dere:D Flere av de bøkene og filmene så dessuten veldig fristende ut! The Forgotten Garden har jeg også planer og forhåpninger om å få lest i sommer. Dere har forresten likt sengetøy-sett som oss, very nice;)

maria said...

Jaaaa, det blir nok en super helg:)

Har du lest The House at Riverton?

Maria said...

Har ikke kommet så langt ennå, men den står høyt på listen! :)

Iselin said...

Åå det var et fint innlegg:) Håper det greit at jeg stjeler ideen:) Jeg har mye av det samme som deg, men der jeg kjente meg best igjen var det med å nyte babymagen og kose meg med innkjøp og forventninger:)

Ha en fantastisk sommer søte deg!

maria said...

Tusen takk, og stjel i vei, Iselin:)