Sunday, August 28, 2011

min helg

- Jeg har vært på premieren av Hodejegerne sammen med Eirin.
- Jeg har spist grillet paprika og drukket vin på Opera og drukket øl på Garage, også sammen med Eirin.
- Jeg har blåst såpebobler for Matilda.
- Jeg har dyttet Matilda, som har husket alene for første gang, i dokkeparken.
- jeg har vært alenemor, mens Anders har vært på hyttetur.
- Jeg har drukket hvitvin og spist sjokoladetrøfler fra Godiva og sett første episode av Jane Austens Emma.
- jeg har lest lørdagsmagasinet til BT på søndag.
- Jeg har drukket pulvercappuchino.
- Jeg har sett på Kate pluss 8 - uten Jon.
- Jeg har kjøpt bleier i str 5.
- Jeg har kjøpt en veldig mønstrete bukse og en enda mer mønstrete strømpebukse på H&M. Og to ensfargede topper og sokker med sløyfer.
- Jeg har sovet formiddagslur sammen med Matilda.

3 comments:

Charlotte said...

Like :)Så flink som husker! Idag så jeg en body hvor det sto "I can't ride- yet"! Holdt på å kjøpe den til Matilda, men fant ut at saldoen min var på 250 kr ;) Men er det ikke tanken som teller? Haha ;o) Jeg så også på kate pluss 8 i helgen :D

Snart tretti said...

Ser ut som en perfekt helg!

maria said...

Charlotte: Ja det er tanken som teller:) Kanskje Matilda ønsker seg den bodyen til bursdagen sin...?

Dina: Ja, jeg kan ikke klage:)