Monday, August 29, 2011

TV-høsten

 I bydelen Frogner i Oslo bor, lever og jobber venninnene Cecilie, Linn Frederikke og Silje. På Frogner er det lov å tenke stort, ha skyhøye ambisjoner og drikke champagne med venninnene på en tirsdag, og det er nettopp dette livet jentene i denne serien lever. Frogner er som et lite stykke Manhattan midt i Oslo, der det er lov til å ha troen på at man kan realisere drømmene sine. Akkurat som i Sex og singelliv har også jentene i denne serien ulike drømmer og ambisjoner for livet. Cecilie er klesgründer og jobber hardt for å nå sitt mål om å bli rik. Linn Frederikke er flyvertinne og forsøker å finne den perfekte mannen. Silje er klesdesigner og drømmer seg bort til Latin-Amerika mens hun nipper til champagneglasset. - Jeg ler allerede!






3 comments:

Maria said...

Så du første episode av Frogner? Jeg gikk glipp av det, hadde ikke fått med meg når det gikk:/ Og i så fall, var det... som forventet? (Jeg er allergisk mot Norske Hollywood-fruer, så fint å vite om dette er noe av det samme, eller faktisk litt morsomt:p)

maria said...

Jeg har aldri sett norske hollywood-fruer, men kan likevel si med sikkerhet at dette er verre;)

Maria said...

Hehe, skjønner! Jeg har bare sett kanskje ti minutter av Norske Hollywoodfruer ettersom jeg måtte bytte kanal ganske tidlig fordi det var så grusomt, men det er nok muligens det verste reality-prog. jeg har sett. Så ikke dårlig altså TV3, å lage noe som er ENDA verre! :)