Tuesday, February 14, 2012

valentinesroser i morsdagsvase


Morsdagen startet fantastisk med frokost (ikke på sengen for det er jeg ikke så glad i) og kjempefin og kreativ gave i form av vase med omriss av Matildas hånd og ble bare bedre med leking i parken, besøk på åpen gård og deilig middag og vin. Så, da det var kun en halv time igjen av dagen, gikk alt skeis med sykt barn og oppkast over både mor og far og seg selv. Valentinesdagen er enda verre. I natt var det min tur til å være syk og det ser ut til at kvelden blir tilbrakt i sofaen foran tven. Lyspunktet er at jeg har verdens snilleste mann som har gitt meg både sjokolade, roser, bok og kort, tatt seg av barnet i hele dag og kjøpt inn til kvalme-vennlig middag.

3 comments:

Maria said...

God bedring til begge to! Men så bra at morsdagen ble fin, sånn ellers! Kjempekoselig vase:)

maria said...

Takk:)

Anaruh said...

Wow - den vasen var kjempefin! Jeg skal virkelig kopiere (rappelåne!) ideen og gjøre det samme her hjemme!

Masse god bedring og god helg til deg!