Tuesday, April 13, 2010

Karma

Forrige uke sluttet Desperate Housewives litt for spennende. Så spennende at jeg måtte gi etter for fristelsen, jukse og laste ned neste episode. Det får jeg svi for nå. Her sitter jeg å ser paradise hotel istedet, der det nettopp kom frem at kun en av de 11 deltakere vet hvilket parti Obama tilhører. Et av disse geniene greide til å med å spørre hvilket parti han tilhørte. For en flott gjeng. Åpenlyst landets fremtidige ledere...  Jeg lover å aldri laste ned noe ulovlig igjen, bare ta det bort!

Forøvrig må jeg legge til at det også er ganske teit at de skriver at noen kommer fra Blommenholm og Sandvika. Tydelig at de som redigerer programmet er lokalkjente og stolte av det, men når de skriver Tronheim og ikke Lade eller Byåsen kan de da skrive Bærum? Eller er programmet kanskje kun laget for og av bæringer? Isåfall er jeg herved bergenser.

No comments: