Wednesday, September 1, 2010

Høst!

Endelig er høsten her og jeg er klar for å gå den imøte med min nye pelslue. Høsten er den beste årstiden. Jeg elsker den kalde, friske luften, at butikkene fylles med fine strikkeklær og støveletter og hjemmekos med kakao, steainlys, pledd og fine filmer og tv-serier inne, mens det regner og er mørkt ute. Også synes jeg faktisk det er veldig deilig å komme tilbake til hverdag og rutiner etter en lang sommerferie. Og denne høsten blir ekstra fin ettersom det kommer en liten høstbaby:)

4 comments:

Anders said...

Da passer det jo fint at du snart får igjen glidelåsene på noen av jakkene dine da :)

maria said...

haha bra sagt:)

Charlotte said...

Å, jeg vil komme til dere NÅ! Høres så koselig ut!

maria said...

KOM, KOM! Synes du skal ta med deg hodebunnsmasasjedingsen og flytte hit!