Tuesday, September 28, 2010

om blogging

Jeg blogger fordi jeg liker å blogge. Bloggen min er som en slags notatbok/album/moodboard og jeg liker å gå tilbake å se hva jeg tenkte, følte eller holdt på med på et gitt tidspunkt. Hva jeg blogger om er ganske tilfeldig og jeg blogger kun når jeg har lyst og føler at jeg enkelt kan lage et fint innlegg.
Da jeg begynte å blogge ble det sett på som nerdete, men de siste årene har det blitt mer og mer populært, og en blogger er for mange synonymt med en fjortis med eksponeringsbehov og ønske om kjendisstatus. Jeg kjenner at det er litt flaut å fortelle noen at jeg har blogg og jeg har derfor et behov for å forklare at:
- Jeg blogger fordi jeg synes det er gøy.
- Jeg blogger først og fremst for meg selv og deretter for de jeg kjenner som jeg vet liker å lese bloggen - særlig de som bor langt unna.
- Jeg har intet ønske eller mål om å få mange lesere, skape debatt eller inspirere småjenter med "dagens outfitt" e.l. (ikke at det er noe galt med det altså).

Bare så det er sagt:)



2 comments:

Maria said...

Som om jeg skulle sagt det selv! Det midterste bildet var forresten ganske genialt:)

Thea said...

...og jeg synes at det er veldig koselig aa lese baade din og Maria sin blogg! :)