Saturday, February 5, 2011

1) 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.

1) Jeg gleder meg til å være i 50-årene, være med i bokklubb og vinklubb og reise på fine kulturelle reiser.
2) Jeg ELSKER å være mamma, men det tok over en måned før jeg følte meg som en mamma og ikke en barnevakt.
3) Jeg er egentlig et A-menneske, ettersom jeg blir utrolig glad av å stå opp tidlig, men jeg synes det er fryktelig vanskelig. A-menneske i fornektelse.
4) Jeg synes alle som leser "Eat, pray, love" og tror de må finne seg selv bare må ta seg sammen og slutte å syte.
5) Jeg har aldri vært så fornøyd med livet som jeg er akkurat nå.
6) Jeg har aldri lest Knausgård-bøkene og kommer sannsynligvis aldri til å gjøre det. Jeg liker å oppdage ting selv.
7) Jeg har lyst til å klippe håret i bob, men stoppes av at Anders liker håret mitt langt.
8) Når jeg er i utlandet liker jeg aller best å gjøre ting de som bor der gjør. Som å handle dagligvarer, henge ut i parken og sitte på cafe og lese. Det går ofte ut over turistaktiviteter.
9) Når jeg er på cafe bestiller jeg som oftest cortado.
10) Jeg elsker filmen "it's complicated" med Meryl Streep.
11) Jeg får kjempedårlig samvittighet av å kaste noe som kan resirkuleres og putter av og til den tomme take-away kaffen i vesken for resirkulere den hjemme.
12) Jeg får angst av å ikke ha kontroll over situasjoner og hater overraskelser.
13) Jeg har aldri vært mer enn 1 time borte fra Matilda og gruer meg fryktelig til første gang vi skal ha barnevakt.
14) Jeg har veldig lyst å bli en god fotograf og ønsker meg et hybridkamera, helst med retro design.
15) Jeg HATER å kjøre bil og har ikke lappen.

2 comments:

Charlotte said...

Er trenden at man kan kommentere? :D

3) Eeenig, godt forklart!!
4) Eeenig, godt sagt!!
5) Like <3
7) Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

maria said...

Det er trenden!

Ser ut til at jeg ikke har noe annet valg enn å klippe meg. Begynner å få ammesveis...