Sunday, February 20, 2011

9) 10 artige/fine ting i huset/leiligheten din.

1) Lysslyngen med filthester som henger rundt bokhyllen til Matilda

2) Kjøleskapspoesien.

3) Samlingen min av fine flasker (selv om Anders synes den er barnslig).

4) Det overfylte teskapet.

5) Den franske knaggen i gangen.

6) Den småfrekke kaketoppen fra bryllupet vårt.

7) Alle bøkene våre.

8) Seilbåten Anders fikk av meg til bryllupsdagen vår.

9) Lampen til Matilda.

10) Alle bildene våre, her representert av Bjørg Thorhallsdottir-bildet vi fikk av Charlie og Henrik til bryllupet, Alice in wonderland-spillekortene fra 30-tallet som vi kjøpte på portebello road marked, bildet vi kjøpte på bryllupsreisen på key west med ramme av en gammel hummertegne, og collage av gamle bokforsider som morfaren min tegnet på 60 og 70-tallet.



2 comments:

Anders said...

Enkelte av disse bildene tyder enten på at du har veldig stort behov for bursdagsgaven jeg skal kjøpe til deg i år (ja, jeg er tidlig ute) eller så er de et tydelig tegn på at du kanskje ikke fortjener den. Skal tenke på det :)

maria said...

Ikke vær frekk!