Thursday, September 10, 2009

drømmehuset


Nå som vi er gift er det på tide med hus. Dette har jeg skjønt ettersom flere av foreldre og besteforeldregenerasjonen har spurt når vi skal flytte uten at vi har nevnt noe om flytting. Jeg elsker leiligheten vår, men når vi en gang skal flytte, er dette drømmehuset. Det oppfyller de tre kravene jeg har satt for mitt fremtidige hus, nemlig gigantiske vinduer, halvetasjer og et walk-in closet man går gjennom for å komme til hovedsoverommets private bad. Jeg ønsker meg et hus som ser ut som en leilighet innvendig. I tillegg har man her muligheter for å gjøre huset ekstra miljøvennlig bla med solcellepanel som sørger for varmtvann.

4 comments:

Maria said...

Very nice hus, men hvor ligger det?

maria said...

Si det... Det er et ferdighus så vi må nok kjøpe en tomt og bygge det selv.

Maria said...

I Bærum, f.eks.! :D

Anders said...

Dette huset står i Bergen og er designet for å tåle mye regn med peis og kakao som primære varmekilder.