Tuesday, September 29, 2009

Home & Cottage

Det er mange gode grunner til a abonnere på BT. En av grunnene er at det oft følger med fine reklamebrosjyrer, som den vi fikk fra butikken Home & Cottage. Brosjyren førte fort til et besøk i en av deres to butikker i Bergen - på Gullgruven senter. Home & Cottage er en fantastisk butikk med fantastiske møbler i akkurat de stilene jeg liker; vintage, shabby og orientalsk/kolonistil. Når jeg blir rik og får stort hus kjøper jeg gjerne alle møblene mine her.




Tenk deg en kombinasjon av de hyggeligste ”interiørboutiquene” du kjenner, og et sted med et utsøkt utvalg møbler i en casual stil. Legg til et nydelig sortiment av boligtekstil, tepper og tapeter og plasser alt i en stor romslig, men allikevel frodig og hyggelig butikk. Et sted å gå på oppdagelsesferd. Dette er Home & Cottage. (fra Home & Cottages hjemmeside)



1 comment:

Maria said...

Jeg elsker Home & Cottage! Men butikken deres i Bogstadveien er veldig rotete, det er litt kjipt. Det ligger visst en langt ute på østkanten et sted også, som er ryddigere. Men samtidig - når er man der, da! Men de har i hvert fall veeeldig mye fint der! =)