Monday, September 28, 2009

Glam City Bergen

GC Bergen er et nytt blad om Bergen. Hvis man overser det utrolig teite navnet, er Glam City Bergen et veldig bra tiltak. De skriver om hva som skjer i Bergen og er en stor hjelp til alle bergensere som vil utnytte alt byen har å by på. Markedsføringen av bladet er desverre ikke særlig bra. Det selges kun på én matbutikk i hele byen og eneste grunnen til at jeg i det hele tatt oppdaget dette bladet er fordi jeg tilfeldigvis leser bloggen til en av bladets journalister. (hei-astrid.blogspot.com)

I det nyeste nummeret av bladet er det en artikkel om bergensbloggere. Artiklen var hovedsakelig et interjuv med Ingvild Telle (www.invildtelle.com), som jeg også leser bloggen til.

Men på slutten av artiklen var det en liste over "Et lite knippe bloggere i og/eller fra Bergen" og der var jaggu bloggen min nevnt! Litt dårlig bilde, men med litt godvilje ser du adressen ved fingeren min, hvertfall hvis du trykker på bildet så det blir større.

1 comment:

Astrid said...

Takket være kommentaren du la igjen på bloggen min fant jeg ut at du også er en blogger i Bergen og dermed ble du med i listen :-) Har helt glemt å gi beskjed om det (til alle i listen), men du fant det jo ut på egenhånd!