Thursday, September 24, 2009

Fine steder i Bergen VI

Anders liker å dra på Austrheim, også kjent som hytta, for å fiske, kjøre båt og snekre på ting. Jeg synes det er trist å drepe fisk, blir sjøsyk og har ti tommeltotter. Likevel liker jeg å dra på Austrheim for på veien dit kjører vi forbi Farmors Hus, en fantastisk interiørbutikk. Idag oppdaget jeg med stor glede at denne butikken har fått en ny avdeling på Gullgruven senter i Åsane. Det er dermed stor fare for at det blir færre hytteturer i den nærmeste fremtid.

Vi endte opp med denne utrolig søte værstasjonen som jeg planlegger å stole blindt på.

2 comments:

Anders said...

Det var en litt egoistisk bloggpost...

Maria said...

Men fine interiørting er vel til glede og (en viss) nytte for begge to? =) Dit tror jeg forresten at vi MÅ dra sammen og shoppe neste gang jeg er i Bergen, Maria! Just my kind of store! Ser litt ut som Annen Etage på Røa og Bekkestua, men kanskje enda litt mindre og mer personlig. En del av det de har der har vi forøvrig også på Susy Q=)