Wednesday, September 2, 2009

høst og tori and dean

Høsten har kommet for fullt, noe jeg ikke har noe imot. Jeg er veldig glad for at vi har 4 årstider i Norge og jeg elsker når det kommer en ny årstid, selv om jeg må inrnømme at jeg blir fort lei. Nå er jeg klar for te, kakao, tøfler, baking, stearinlys, rødvin og gøde bøker. Høsten er også tid for TV! Da passer det jo perfekt at en ny sesong av Tori and Dean begynte på mandag. Jeg burde kanskje være flau over å innrømme det, men jeg elsker Tori and Dean. Det er et helt fantastisk program og de er en utrolig søt, morsom og inspirerende familie.

3 comments:

Maria said...

Jeg må bare få lov til å påpeke "gøde bøker" - ble litt mange ø'er! ;)

Jeg har faktisk aldri sett på Tori & Dean, er det en form for reality, om Tori, mannen og barna hennes? Og hvor går det?

maria said...

jepp, det er akkurat det det er. det går (selvfølgelig) på jentekanalen fem og er helt fantastisk. en skandale at du ikke har sett det!!!

Maria said...

Men vi har jo ikke fem! Den følger ikke med i den pakken til Canal Digital. Men det kan sikkert youtubes! =)